Ważne

Zanim zaczniecie czytać jakikolwiek tekst, warto poszukać go w zakładkach. Często tłumaczenia są kontynuowane przeze mnie po kimś innym - w takich wypadkach podaję tylko linki do pierwszych rozdziałów, więc warto zerknąć, czy dane opowiadanie nie jest czasem już zaczęte gdzie indziej. Dzięki temu nie dojdzie do nieporozumień i niepotrzebnych pytań, typu: "A gdzie znajdę pierwsze rozdziały?" Wszystko jest na blogu, wystarczy poczytać ;)
Po drugie, nowych czytelników bardzo proszę o zerknięcie do zakładki "Zacznij tutaj" :) To również wiele ułatwi :D
Życzę wam miłego czytania i liczę, że opowiadania przypadną wam do gustu.
Ginger

piątek, 22 lutego 2019

Nigdzie się nie wybieram



Autor: HP Slash Luv
Oryginał: Not Going
Zgoda: jest
Rating: +15
Pairing: Syriusz i Regulus
Ilość części: miniaturka
Opis: To najgorsze przyjęcie w dziejach świata.

Regulus patrzył przed siebie w milczeniu. Mimo że wokół niego toczyła się impreza, zignorował to. Nigdy nie zapewniłaby mu satysfakcji czy podekscytowania. Już nie, gdy jego ręce na zawsze pozostaną brudne.
Westchnął i spojrzał na radosne twarze. Czy ja kiedykolwiek byłem tak beztroski? – pomyślał ponuro. Musiał uciec, przynajmniej na krótką chwilę. Wstał i podszedł do drzwi, chwytając po drodze płaszcz, ale zanim mógł wyjść na zewnątrz, zatrzymał go Syriusz.
- Gdzie idziesz?
- Po prostu potrzebuję trochę powietrza – wymamrotał, próbując wyswobodzić ramię.
Syriusz puścił je, ale podążył za Regulusem na zewnątrz.
- Co jest? Ta uroczystość jest dla ciebie. Dla nas. Odzyskałem mojego brata i chcę się tym cieszyć. Dlaczego chcesz od tego uciec? Już zacząłeś żałować, że odwróciłeś się od tego szaleńca?
- Nie – warknął ostro Regulus. – Nigdy nie będę żałować, że mu odmówiłem. Po prostu się cieszę, że się stamtąd wydostałem z życiem.
- Więc dlaczego mnie odpychasz.
- Nie odpycham cię – zaprzeczył Regulus.
Zapadła cisza, ale rozległ się odgłos wracających kroków.
- Syriuszu, proszę, po prostu mnie zostaw.
- Nie mogę. Jesteś moim bratem i kiedy przyszedłeś do mojego domu, wyglądając na tak przerażonego, obiecałem sobie, że nigdy więcej nie odwrócę się od ciebie.
- Regulus! Syriusz! Wracacie jeszcze na imprezkę w najbliższym czasie?
- Odejdź, Rogaczu – rozkazał głośno Syriusz.
Nie nadeszło więcej okrzyków, by wrócili i dołączyli do zabawy, wskazując, że James posłuchał.
- Regulus, porozmawiaj ze mną. Zaufaj mi. Jeśli nie będę wiedział, co jest nie tak, nie będę mógł ci pomóc. Pozwól sobie pomóc.
Regulus owinął wokół siebie ramiona pod płaszczem.
- Syri – wykrztusił, używając pseudonimu swojego starszego brata z dzieciństwa, – Tak bardzo spieprzyłem.
Syriusz owinął ramiona wokół Regulusa i przytrzymał go mocno.
- Cokolwiek się stało… możemy to naprawić. Ale musisz mi powiedzieć, co się stało. Zaufaj mi – zachęcił, całując delikatnie Regulusa w czoło.
- Zabiłem kogoś. Nie chciałem tego. Przysięgam, że to był wypadek. Chyba on wiedział, że zaczynam się wahać i zaplanował to, żeby się upewnić, że zostanę lojalny. Chyba się nie spodziewał, że to przyniesie odwrotny skutek. Nigdy wcześniej nie czułem się tak strasznie, Syriuszu. Co mam robić? – zapytał Regulus, ściskając w dłoniach koszulkę Syriusza, a jego ramiona zadrżały od siły jego szlochów.
Syriusz mimowolnie poklepał go po plecach, a kiedy impreza przeniosła się z domu na zewnątrz i wszyscy poza Huncwotami zignorowali dwójkę braci, Syriusz wyszeptał:
- Rozwiążemy to jakoś. Nie martw się. Jestem tu dla ciebie i nigdzie się nie wybieram.


2 komentarze:

  1. Ostatnio szukam osób, które potrafią pisać dobre yaoi po polsku. I choć w przypadku Twoich tłumaczeń wolę czytać oryginały (w końcu, tak jednak poznaje się autora i jego styl!), tak przejrzałam te teksty i, hej, posługujesz się językiem w bardzo, bardzo fajny sposób! Ostatnio czytam dużo tekstów na pewnym forum rpg, też o tematyce yaoi, i pomyślałam, że pasowałabyś do tego grona. Osoby, które tam piszą, też robią to bardzo, bardzo dobrze i chyba bardzo chciałabym przeczytać Twoją fabułę powstającą z którąś z tych osób ^^ Jakbyś miała ochotę, po prostu zajrzyj na Rainbow RPG. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejeczka,
    cudnie, tak Regulus odwrócił się od Voldemorta i dobrze że Syriusz chce być  przy nim...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń