Ważne

Zanim zaczniecie czytać jakikolwiek tekst, warto poszukać go w zakładkach. Często tłumaczenia są kontynuowane przeze mnie po kimś innym - w takich wypadkach podaję tylko linki do pierwszych rozdziałów, więc warto zerknąć, czy dane opowiadanie nie jest czasem już zaczęte gdzie indziej. Dzięki temu nie dojdzie do nieporozumień i niepotrzebnych pytań, typu: "A gdzie znajdę pierwsze rozdziały?" Wszystko jest na blogu, wystarczy poczytać ;)
Po drugie, nowych czytelników bardzo proszę o zerknięcie do zakładki "Zacznij tutaj" :) To również wiele ułatwi :D
Życzę wam miłego czytania i liczę, że opowiadania przypadną wam do gustu.
Ginger

niedziela, 14 kwietnia 2019

Błąd



Autor: HP Slash Luv
Oryginał: Mistake
Zgoda: jest
Rating: +15
Pairing/Postacie: Regulus
Ilość części: miniaturka, kontynuacja miniaturki „Rodziny”
Opis: Regulus żałuje swojej decyzji.

Chcę krzyczeć, jak to zostałem oszukany. Nigdy nie chciałem dołączyć do śmierciożerców, ale Barty mnie wykiwał, żerował na mojej słabości, moim pragnieniu rodziny, która by mnie nie zostawiła.
Byłoby łatwo obwinić za sytuację całkowicie Barty’ego, a nawet jeśli świadomie polował na mojej słabości, byłem świadom manipulacji od samego początku. Mimo to zdecydowałem zostać śmierciożerców.
Kiedy czytam tekst i zdaję sobie sprawę, jaki porąbany stał się Czarny Pan, posuwając się tak daleko, że dosłownie rozdzielił swoją duszę, wiem, że już nie mogę ślepo za nim podążać. To zbyt niebezpieczne, a jeśli Czarny Pan rzeczywiście zdobędzie kontrolę nad czarodziejskim światem, po prostu wiem, że świat, który kocham, zostanie zniszczony na zawsze.
Muszę spróbować go powstrzymać, a jedyny sposób, jaki znam, to odebranie mu nieśmiertelności. Przełknąłem gulę, wiedząc, że wyruszam na misję samobójczą, ale nic innego nie mogłem zrobić. Czas zapolować na horkruksa.


1 komentarz:

  1. Hejeczka,
    wspaniale, bardzo dobry tekst, szkoda że dopiero tak późno zrozumiał, ale właśnie chociaż teraz chce zrobić coś dobrego...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń