Ważne

Zanim zaczniecie czytać jakikolwiek tekst, warto poszukać go w zakładkach. Często tłumaczenia są kontynuowane przeze mnie po kimś innym - w takich wypadkach podaję tylko linki do pierwszych rozdziałów, więc warto zerknąć, czy dane opowiadanie nie jest czasem już zaczęte gdzie indziej. Dzięki temu nie dojdzie do nieporozumień i niepotrzebnych pytań, typu: "A gdzie znajdę pierwsze rozdziały?" Wszystko jest na blogu, wystarczy poczytać ;)
Po drugie, nowych czytelników bardzo proszę o zerknięcie do zakładki "Zacznij tutaj" :) To również wiele ułatwi :D
Życzę wam miłego czytania i liczę, że opowiadania przypadną wam do gustu.
Ginger

sobota, 5 stycznia 2019

48PTW - Udawanie



Autor: HP Slash Luv
Oryginał: Fake
Zgoda: jest
Rating: +15
Pairing: Wolfstar
Ilość części: 48/50
Opis: Remus zamierza udawać związek.

Remus zmusił się do uśmiechu.
- Och, Benjy, jesteś tak zabawny – oznajmił głośno. Unikał patrzenia na Syriusza, wiedząc, że ten piorunuje go wzrokiem.
Benjy chwycił go za rękę.
- Dzięki, kochany. Jestem zabawny tylko dlatego, że jestem z tobą.
Remus niemal się wzdrygnął na ckliwość swojego udawanego chłopaka, ale przykleił go twarzy olbrzymi, fałszywy uśmiech.
- Och, mówisz do mnie najsłodsze rzeczy.
Benjy skupił uwagę na Lily i jej białej, koronkowej sukience. Skinął w jej stronę głową.
- Wygląda pięknie.
Remus nie mógł powstrzymać uśmiechu, gdy James i Lily spletli ręce, a ich oczy pożerały się nawzajem, jakby byli jedynymi w pomieszczeniu.
- To prawda. I nigdy nie widziałem tak szczęśliwego Jamesa.
Benjy wciął Remusa za rękę, a wilkołak nie mógł się powstrzymać od zesztywnienia z zaskoczenia.
- Wszystko w porządku? – zapytał Benjy.
Remus spojrzał w jego błękitne oczy. Odsunął się.
- Nagle mam już dość tej farsy. Benjy, jesteś świetny, ale nie chcę już mieć udawanego chłopaka.
- Udawanego? – rozległ się nowy warczący, niski głos.
Remus był tak skupiony na Benjym, że nie zauważył, jak Syriusz przechodzi za nimi. Przełknął ciężko i spojrzał na mężczyznę, którego naprawdę pragnął, faceta, który był powodem jego kłamstwa.
- Przepraszam.
Syriusz spiorunował go wzrokiem.
- Przepraszasz, że to zrobiłeś, czy że zostałeś przyłapany?
Remus poczuł, jak wzrasta w nim chęć obrony.
- Dlaczego powinienem przepraszać za to, co zrobiłem? Nie jest nielegalne udawać związek.
- Po co go udawać?
- Ponieważ ten, którego pragnę, nie wydaje się zainteresowany i miałem nadzieję, że go zainteresuję.
- Może ten, którego pragniesz, nie wie, że jesteś zainteresowany.
Benjy uznał to za wskazówkę, żeby milcząco wycofać się, zostawiając ich samych podczas rozmowy.
- Jak miałem mu powiedzieć, że jestem zainteresowany, gdy on jest z innym facetem każdej nocy? – odparował Remus.
Syriusz nie odpowiedział słownie; zamiast tego gwałtownie pocałował Remusa.
Remus nie odpowiedział na to od razy, ale nie mógł się oprzeć pociągowi Syriusza i wkrótce znalazł się w jego uścisku.
Syriusz zakończył pocałunek i sapnął:
- To był tylko sposób na zabicie czasu. To ciebie pragnę.
Remus pocałował go ponownie.



1 komentarz:

  1. Hejeczka,
    wspaniale, cieszę się że jednak właśnie są razem, to pokazuje że lepiej powiedzieć o uczuciach niż próbować wzbudzić zazdrość...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń