Ważne

Zanim zaczniecie czytać jakikolwiek tekst, warto poszukać go w zakładkach. Często tłumaczenia są kontynuowane przeze mnie po kimś innym - w takich wypadkach podaję tylko linki do pierwszych rozdziałów, więc warto zerknąć, czy dane opowiadanie nie jest czasem już zaczęte gdzie indziej. Dzięki temu nie dojdzie do nieporozumień i niepotrzebnych pytań, typu: "A gdzie znajdę pierwsze rozdziały?" Wszystko jest na blogu, wystarczy poczytać ;)
Po drugie, nowych czytelników bardzo proszę o zerknięcie do zakładki "Zacznij tutaj" :) To również wiele ułatwi :D
Życzę wam miłego czytania i liczę, że opowiadania przypadną wam do gustu.
Ginger

wtorek, 5 czerwca 2018

Wielka prośba!

Mam dla was wielką prośbę, moi kochani czytelnicy! Wiem, że jest was tu dużo, więc proszę was o pomoc.
Pod spodem podaję link i bardzo by mi zależało, żeby każdy z was założył konto na tym portalu (warto, swoją drogą). Potrzeba tylko konta e-mail i hasła, nic więcej. Dzięki temu, będę mogła przejść poziom wyżej. Nic was to nie kosztuje, a dla mnie to będzie wielka pomoc :D
Liczę na was!
Link dla was:
http://shumoney.site/6759913869103/

Jeszcze raz niezmiernie wam dziękuję!!!


A co do rozdziałów, skoro mamy tu taką małą notkę informacyjną, powoli kończę kolejny rozdział Złamanych Skrzydeł, postaram się, żeby pojawił się w weekend. Następny będę tłumaczyła rozdział Ciężaru ;) Poza tym, za niedługo zamierzam opublikować dwa ostatnie rozdziały niedokończonego opowiadania Taki Samotny Beze Mnie :D Wiem, że ktoś mnie o to prosił.
Także, do następnego i życzcie mi weny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz