Ważne

Zanim zaczniecie czytać jakikolwiek tekst, warto poszukać go w zakładkach. Często tłumaczenia są kontynuowane przeze mnie po kimś innym - w takich wypadkach podaję tylko linki do pierwszych rozdziałów, więc warto zerknąć, czy dane opowiadanie nie jest czasem już zaczęte gdzie indziej. Dzięki temu nie dojdzie do nieporozumień i niepotrzebnych pytań, typu: "A gdzie znajdę pierwsze rozdziały?" Wszystko jest na blogu, wystarczy poczytać ;)
Po drugie, nowych czytelników bardzo proszę o zerknięcie do zakładki "Zacznij tutaj" :) To również wiele ułatwi :D
Życzę wam miłego czytania i liczę, że opowiadania przypadną wam do gustu.
Ginger

sobota, 29 grudnia 2018

41PTW - Upadek



Autor: HP Slash Luv
Oryginał: Fall
Zgoda: jest
Rating: +15
Pairing: Wolfstar
Ilość części: 41/50
Opis: Bratnie-dusze-AU. Smutne. Remus nie jest w sranie zdobyć wybaczenia Syriusza, póki nie jest za późno.

Remus i Syriusz patrzyli na siebie. W oczach Syriusza widniał ból, a w spojrzeniu Remusa – tęsknota.
- Czy kiedykolwiek wrócimy do tego, co było? – zapytał w końcu Remus.
Syriusz wzruszył ramionami.
- Nie wiem.
Remus przygryzł dolną wargę.
- Kocham cię.
- Tak? – zapytał Syriusz, jakby naprawdę nie był pewny, czy to prawda.
Remus dotknął tatuażu na spodzie jego nadgarstka. Był to znak, który pojawił się w jego jedenaste urodziny. Można było przeczytać: Syriusz.
- Oczywiście, że tak. Jesteśmy bratnimi duszami. Należymy do siebie.
Syriusz odwrócił wzrok, nie będąc w stanie patrzeć w te znajome, bursztynowe oczy, za którymi tak bardzo tęsknił w Azkabanie.
- Skoro tak bardzo mnie kochałeś to jak mogłeś uwierzyć, że mogłem zdradzić Jamesa i Lily? Uwierzyłeś w najgorszą część mnie, a powinieneś wierzyć w swoją bratnią duszę bez względu na wszystko. – Wziął głęboki, drżący oddech. – Kiedy pierwszy raz dowiedziałem się o magii bratnich dusz, nie umiałem się doczekać, aż spotkam kogoś, kto zawsze będzie mnie wspierał i we mnie wierzył, zwłaszcza gdy nie miałem rodziny, która by to robiła. Potem poznałem ciebie i byłem szczęśliwy. Ale byłeś gotów pomyśleć, że jestem kimś, kto mógłby zdradzić mojego brata, który był nim we wszystkim poza krwią.
- Zrobiłem błąd – sapnął Remus.
- I jest to błąd, który nie wiem, czy potrafię wybaczyć.
Obaj nie wiedzieli, co jeszcze powiedzieć.
Niemal rok później, Remus przytrzymał krzyczącego Harry’ego, gdy Syriusz wpadł za zasłonę. Jego oczy zrobiły się wilgotne. Miał nadzieję, że jeszcze będzie w stanie odzyskać swojego Syriusza, ale zawsze była jakaś nieufność w tych szarych oczach, które tak bardzo kochał.
I Syriusz upadł, a nawet nie byli w stanie powrócić do miejsca, w którym kiedyś byli i Remus już na zawsze wiedział, że była to tylko jego wina.


1 komentarz:

  1. Hejeczka,
    wspaniale, smutne właśnie to że jednak Remi nie wierzył w bratnią duszę, uwierzył w te kłamstwa że Syriusz mógł zdradzic Jamesa i Lili...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń